REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Wrocław] Za parkowanie i postój pod Dworcem Głównym zapłacimy mniejartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Za parkowanie i postój pod Dworcem Głównym zapłacimy mniej
PKP S.A. i zarządca APCOA postanowiły obniżyć ceny za postój na parkingu podziemnym dworca Wrocław G...
Kolejna duża inwestycja mieszkaniowa we Wrocławiu. PKP i PFR Nieruchomości zbudują osiedle z 450 mieszkaniami artykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża inwestycja mieszkaniowa we Wrocławiu. PKP i PFR Nieruchomości zbudują osiedle z 450 mieszkaniami
Kolejna duża inwestycja mieszkaniowa we Wrocławiu. Na Popowicach Polskie Koleje Państwowe i PFR Nieruchomości wybudują nowe osiedle mieszkaniowe przy ul. Białowieskiej, nad rzeką Odrą. W ramach planowanej wspólnej inwestycji ma powstać 450 mieszkań i lokali usługowych.
CPK dementuje nieprawdziwe informacje dotyczące wpływu budowy linii KDP na niektóre zakłady przemysłowe w Kaliszuartykuł
Pokaż artykuł
CPK dementuje nieprawdziwe informacje dotyczące wpływu budowy linii KDP na niektóre zakłady przemysłowe w Kaliszu
Spółka Centralny Port Komunikacyjny dementuje nieprawdziwe informacje dotyczące wpływu budowy linii Kolei Dużych Prędkości na niektóre zakłady przemysłowe w Kaliszu. W odpowiedzi na pojawiające się w przestrzeni publicznej nieprawdziwe informacje dotyczące wpływu budowy linii Kolei Dużych Prędkości na niektóre zakłady przemysłowe w Kaliszu spółka informuje, że inwestycje CPK nie wpłyną na funkcjonowanie Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego PZL Kalisz ani Pratt & Whitney.
Jedna z największych na świecie firm w zakresie transportu i logistyki dostaw inwestuje pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Jedna z największych na świecie firm w zakresie transportu i logistyki dostaw inwestuje pod Wrocławiem
Kolejny duża i znana zagraniczna firma zdecydowała się na inwestycję w aglomeracji wrocławskiej. W p...
Jednolita sieć GSM-R dla bezpieczeństwa podróży koleją w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Jednolita sieć GSM-R dla bezpieczeństwa podróży koleją w Polsce
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały kluczową umowę z firmą Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o., jednym z dwóch głównych producentów i dostawców urządzeń systemu GSM-R. W zgodzie z zapisami kontraktu przeprowadzimy niezbędne aktualizacje oprogramowania oraz rekonfigurację podsieci radiowej, aby zintegrować ją z nową centralą, dostarczoną w ramach narodowego projektu wdrożenia sieci GSM-R.
[Dolny Śląsk] Pociągiem do Jelcza i Sobótki.  Trwają prace nad koleją aglomeracyjnąartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Pociągiem do Jelcza i Sobótki. Trwają prace nad koleją aglomeracyjną
W ramach rozwijania kolei aglomeracyjnej, w najbliższych latach mają zostać uruchomione dwa połączen...
[Wrocław] Wykonawcę trasy tramwajowej na Popowice poznamy jeszcze w tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wykonawcę trasy tramwajowej na Popowice poznamy jeszcze w tym roku
Spółka Wrocławskie Inwestycje ogłosiła 17 listopada przetarg na budowę torowiska wzdłuż ulic Popowic...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Możliwości wdrożenia nowych kierunków rozwoju w gminie Malczyceartykuł
Pokaż artykuł
Możliwości wdrożenia nowych kierunków rozwoju w gminie Malczyce
Na potrzeby tworzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Malczyce...
[dolnośląskie] Samorządy stworzą nam kolej aglomeracyjnąartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Samorządy stworzą nam kolej aglomeracyjną
Na Psim Polu, a potem w Leśnicy i na Praczach Odrzańskich powstaną węzły przesiadkowe, które mają za...
Od 1 września pojedziemy szybciej! Korekta rozkładu jazdy pociągówartykuł
Pokaż artykuł
Od 1 września pojedziemy szybciej! Korekta rozkładu jazdy pociągów
Od 1 września 2024 r. wprowadzona zostanie korekta rozkładu jazdy. Szybciej pojedziemy m.in. z Warszawy do Poznania, Szczecina i Białegostoku. Pasażerowie wsiądą do pociągów z nowych przystanków w Łodzi, Grudziądzu, Koszalinie czy Głownie. Prowadzone miliardowe inwestycje kolejowe wymagają zmian w kursowaniu niektórych składów dalekobieżnych i regionalnych.
Nowy most kolejowy nad Regalicą w Szczecinie coraz bliżejartykuł
Pokaż artykuł
Nowy most kolejowy nad Regalicą w Szczecinie coraz bliżej
Wykonawca nasunął lądową część konstrukcji nowego mostu nad Regalicą w Szczecinie. Wprowadzono też zmienioną organizację ruchu kolejowego na stacji Szczecin Podjuchy. Obecnie ruch odbywa się na nowo wykonanych torach nr 1 oraz 3, dla obsługi ruchu pasażerskiego oddano do użytkowania dwa perony. Celem inwestycji jest zwiększenie swobody żeglugi śródlądowej przy zapewnieniu ciągłości ruchu kolejowego na linii kolejowej nr 273.
REKLAMA